Farmor

hejhej! Jag vet att jag skriver mycket men det känns som om jag har blivit beroende xD men det är väl bra! eller? komentera och skriv vad ni tycker! Nu sitter jag ialla fall hos farmor och vi har ätit tomat soppa. Det var gott! Jag hoppas att klara skriver lite mer för det känns som att jag tar över våran blogg annars. Men jag vet inte om hon har skrivit något nu för jag har inte kollat. Men aja! Snart ska vi väl gå hem hoppas jag så kan jag lägga in dagens outfit. Jag vet att det är lite sent menmen... vi ses sen då! Jag ska kolla om klara har skrivit nåt xD

febe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag lovar att jag ska skriva mer ;D <33

2009-11-03 @ 20:27:42
URL: http://judymoodyrulez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0