Hemma hos farmor <33

hejhej! jag sitter hemma hos farmor och tänker på allt som har hänt under två dagar. Jag och typ den snällaste jag kände förut har blivit värsta rivelerna. Det är helt sjukt! Jag fattade inte att det skulle bli såhär mellan oss två :( Och det var inte ens en stor sak som vi blev ovänner över! Jag blir så pisst off!
Jag har bara en fråga: VARFÖR!?
Det började med en liten sak och sen började vi mucka med varann och sen bara fortsatte det så. Det känns som om en bit av mig har helt försvunnit! Jag mår så jävla dåligt av det här!

blablalablaba

Kommentarer
Postat av: Laura

Vill du bli kompis med Ebba? Fattade inte rikigt vad du menade med texten x)<33

2009-11-17 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0