Hemma igen <33

hejhej! Nu är vi hemma hos Laura igen ;) Vi har var5t ute och ätit och köpt den där saken Laura skulle köpa. Det var en rosett man skulle ha i håret (En sån där foki hade på Blogg awards, om ni har sett den) Men ialla fall, först gick vi till den monki i götgatsbacken men där hade dom den inte :( så då gick vi till den i skrapan och där hittade vi den! och där såg jag 2 skit snygga tröjor! En som var en stor mysig tröja emd nåt tryck och den kostade 600 KRONOR! (jätte dyrt tyckte jag!) och sen den andra var en skjorta som var rutig. Den var också jätte snygg! den kosta typ 250. (inte lika dyrtxD)Efter det gick vi till Mc Donalds som blev vår lunch, och där träffade vi Alice och Klara. Så satt vi där ett ganska långt tag. Sen gick vi hem och så gick vi ut med världens sötaste hund! Frida! Det är Lauras hund ;)
Jag kanskke lägger upp bilder på kläderna sen om jag hinner ;)

blabla
nån gammal bild på mig! (hade ingen annan att lägga ut xD)
blablalablaba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0