Idag asso ;D <3

Heej, Idag va jag med Alice först o vi gick till donken och köpten varsin paj :P Och då träffade vi Febe o Laura som kom o satte sig vid oss :D Efter typ ett långt tag så gick vi och då ringde jag o Alice Casper och fråga om han kunde komma, och det gjorde han ;D Men Viktor svara inte ;( Men iaf vi typ bara gick runt lite sen gick vi till 6-års gården och va där, Hahahahahahhaha jag o Casper gjorde lite omogna grejjer XD Ni skulle bara veta! x) Alice ville inte va med :( Så hon gick efter ett tag <3 Fast jag o Casper va kvar, Fast efter typ 15 min så skulle jag oxå gå. Aja det va fan as kul iaf :D <33

blablabkabka

Kommentarer
Postat av: ez

Asså. ni måste typ uppdatera bloggarna 2 ggr om dagen annars får jag rage. >:

2009-11-09 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0