MUMS kladdkaka!!!

hejhej igen! NU sitter jag hos Ebba och vi har gjort KLADDKAKA! mums! Nu sitter v och väntar på att den ska bli klar xD eller jag sitter ner och Ebba vispar grädde som vi  sak ha till xD
Vi ska ha sån här KN-dag imorgon ch då ska man baka till ett fik vi ska ha. Och då bakade jag och Ebba :)
Vi gjorde en liten till oss som vi ska äta nu och en stor som är till imorgon. Det känns ju lite tråkigt som jag sa förut att jag missar det där discot för jag vill ju inte missa nåt kul! Nu tog Ebba ut vårn lilla och trodde att den var klar men den var helt smetig :D Dumma Ebba! xD Kanske lägger ut lite bilder på våran fina kladdkaka sen, vi får väl se ;)

febe

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhhjo ni missade ngt kul!! ;D AHHA ROLIGAST PÅ HELA ÅRET FFJ! XD <3

2009-11-07 @ 00:15:07
URL: http://tildeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0