Drar snart till Ida!

Hejhej! Nu sitter jag och lyssnar på musik o väntar på att Ida (min kompis) ska ringa, för jag ska gå över till henne och vi ska ttyp hyra film och bara mysa :D Så det ska bli kul! Jaa.. vad har hänt idag då..? Inget alls faktiskt förutom att jag har varit inne på datan hela tiden -.- Mamma, Pappa och min morbror har varit på IKEA så jag har inte haft ngt att göra, och jag orkade inte ringa ngn :P Men det är väl alltid skönt att ha en dag då och då som man inte gör ngt. Fast det jobbigaste är att jag inte har varit ute ngt ;o Fast jag har haft hela dagen på mig så har jag inte gått ut -.- INTE skönt. Så nu känner jag mig bara trött och så.. men det blir väl bättre sen får vi hoppas (: Aja.. vi hörs sen <33
blablabkabka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0