Jag Hatar Rubriker ;P

Hejhej! Nu sitter jag och kollar på tv och är inne på facebook :) Men jag e verkligen astrött -.-  Kanske föratt jag har sovit typ 5 timmar på 2 nätter? Men jag vet inte vad jag ska göra sen.. Kanske gå o ringa på Theo, Emrik, Matilda, William och Febe lite senare om jag orkar ;) 
 
Idag va vi typ på Moderna Museét och kolla på ngn ful Dalí-utställning. Det va astråkigt! Men efter det så va jag med Laura :D Först så skulle vi gå hem till  henne men när vi nästan var framme så märkte hon att hennes mobil var borta :o Den fanns inte i ngn ficka eller i hennes väska! Så vi gick hem till henne och provade att ringa till mobilen men vi hörde inte att det ringde nånstans och hon var bombsäker på att hon hade ljud på :o så vi fick gå tillbaka i götgatsbacken exakt den vägen vi hade gått påväg hem till henne på. Men vi hittade den ingenstans! Så Laura ringde hennes mamma och berättade allt. Sen gick vi hem till mig och då ringde Linda och sa att det va ngn som hade hittat hennes telefon och hade sagt att hon skulle gå till ngn affär och hämta den :) Så då blev allt bra igen :D <33 
Aja vet ente vad jag ska skriva mer :P Ses!
blablabkabka

Kommentarer
Postat av: Laura

Du var så snäll och hjälpte mig att leta :) <33

2010-01-12 @ 18:51:13
URL: http://uglyeyelashes.blogg.se/
Postat av: Klara

Aww det e klart jag hjälper dig! Det är de vänner är till för ;) <3

2010-01-14 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0