Jag hatar rubriker ;)

Hejhej! Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar :) Ska väl snart käka kvällsmat..  Jag e så jävla trött för jag kunde inte sova igår för det va ju Söndag och jag har assvårt att somna på Söndagar ;) Haha. Idag så hade vi gympa och det va askul :D Man gjorde några boll-lekar ;P  Men först hade vi matte.. -w- och det va tråk som vanligt, SEN gympa :P Sen tråkig engelska.. Det va typ korv-SakGrejjsiMojjs med ris till lunch. Och på lunch-rasten så gjorde vi inte så mkt, sen tråkig matte i 2 timmar -w- Och efter det så gick jag, Ebba och Febe till ett cafeé och fikade lite ;) Sen dess har jag varit hemma bara :P Och ÄNTLIGEN har jag fått spotify :D Det e bra ... Höhö ;s 
blablabkabka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0