Jaha ;)

Hejhej! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tänker på massa saker. Ska typ hoppa in i duschen snart :P 
Aja ska väl berätta lite om min dag då ;D
Jag vaknade kl: 8.00 och kom på att jag skulle vara hos Ebba då :P Så jag fick skynda mig ganska mkt ? Men jag kom dit vid 20 över :P Så då gick vi till skolan iaf. Först hade vi NO, den lektionen gick ganska snabbt. Sen vare gympa.. ganska kul :P Och sen matte med Tommy, då körde jag och Freja F ngt pizzaspel ? Till lunch så va det typ fisk men jag käka ris och ngn currysås. På lunch-rasten va jag med Febe, Matti, Maya, Laura, Ebba och typ Ivan :P Vi typ gjorde inte så mkt. Sen hade vi teknik, och sen träslöjd. Efter skolan så gick jag bara hem och när jag hade varit hemma typ 2 timmar så kom Matilda och Ebba och ringde på :D Vi hade asaaaakul! Jag och Matti lyssnade på massa braiga låtar! ;) 
Jaa det va det :P Så nu ska jag ta en dusch.. asskönt ;D
blablabkabka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0