Yeah ;D <3

Eftersom att Febe fortsätter skriva här så gör jag det med :D

Aja ska berätta lite om mina planer idag!
Snart ska Matilda komma hit och vi ska typ gå ut och göra gatorna osäkra och bara vara allmänt snygga (Y) haha. Men sen iaf så ska hon sova häär :D Och vi kmr ha askul asså!

Och jag måste bara säga att.. Jag saknar er alla grymt mycket! <3 Bra att vi får träffas snart men sämst att vi börjar skolan -.-''

Jahapp.. nu vet jag inte vad jag ska skriva så det här inlägget får vara slut :P

blablabkabka

Kommentarer
Postat av: kalle

klara för i helvete du får inte vara inne på min dator har jag sagt!!

2010-01-05 @ 22:30:09
Postat av: klara

Förlåååååt då lilla kallie!

2010-01-10 @ 20:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0